Schneider Electric creează 40 de posturi noi în România

Schneider Electric, specialist global în managementul energetic, va inaugura în primul semestru al anului 2011 un Centru de relaţii cu clienţii în Bucureţti pentru divizia sa de IT, APC by Scheider Electric. Centrul din România va reuni toate centrele existente de relaţii cu clienţii Schneider Electric din Europa. Astfel, departamentul va răspunde atât telefonic, cât şi electronic solicitărilor venite din partea clienţilor din Europa – Germania, Franţa, Italia, Spania, Portugalia, Olanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, România, Grecia. Discuţiile vor fi purtate în limba maternă a fiecărui client şi vor oferi răspunsuri cu privire la produsele, soluţiile şi serviciile APC by Schneider Electric, termenele de livrare şi specificaţiile tehnice ale produselor. Noul departament va urmări şi identificarea de noi oportunităţi de afaceri.

„Schneider Electric aduce o veste bună tuturor celor care îşi caută un loc de muncă în contextul economic actual. Cele peste 40 de posturi nou create cu ocazia implementării departamentului de suport reprezintă o investiţie în piaţa de muncă din România, precum şi o recunoaştere a potenţialului acesteia” declară David Nicholl, Country President Schneider Electric România.

foto David Nicholl

David Nicholl, Country President Schneider Electric România

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Centrul creează oportunitate de angajare atât pentru absolvenţii facultăţilor de limbi străine, cât şi al celor cu profil tehnic sau economic. Persoanele cu experienţă de 2-3 ani în gestionarea relaţiei cu clienţii pot intra de asemenea în competiţia pentru posturile de Reprezentant relaţii clienţi, Inginer suport tehnic, Trainer, Team leader şi Manager centru relaţii cu clienţii.

“Compania Schneider Electric va investi în dezvoltarea profesională a noilor angajaţi prin susţinerea unor cursuri complete despre produsele APC by Schneider Electric, precum şi dezvoltarea competenţelor necesare gestionării unei relaţii eficiente cu clienţii companiei. Am demarat deja procesul de recrutare, cu dorinţa de a lansa centrul suport în primul semestru al anului 2011. Primul pas a fost prezenţa noastră la târgul Angajatori de top, unde am primit în 2 zile peste 1.000 de CV-uri”, adaugă Miriana Matei, HR Manager, Schneider Electric România.

Centrul de Relaţii cu Clienţii va avea sediul în clădirea Euro Tower din Bucureşti, clădire în care se află şi birourile Schneider Electric România.

Share