APC by Schneider Electric inaugurează Centrul Regional de Relații cu Clienții în București

44 de noi angajați oferă suport tehnic și comercial clienților APC by Schneider Electric, dizivia IT din grupul Schneider Electric

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei, inaugurează Centrul de relații cu clienții în București pentru divizia sa de IT.

Centrul din România va gestiona relația cu clienții APC by Schneider Electric din Europa, răspunzând solicitărilor venite din Franța, Italia, Spania, Germania, Olanda, Elveția, Austria, Belgia, Luxemburg, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, România, țările Adriatice, Israel.

Divizia IT deține încă 3 centre regionale de relații cu clienții în Dubai, Philippines și Moscova, care asigură suport tehnic pentru nivel de bază, comercial și logistic printr-o comunicare 3600 între clienți și departamentele specializate.

apc
Leonid Mukhamedov, Saulo Spaolanse, Miriana Matei

„Alegerea României drept țară de implementare a centrului regional de suport APC by Schneider Electric pentru întreaga Europa reprezintă o investiție importantă a companiei în piața de muncă din România, precum și o recunoaștere a potențialului acesteia. În procesul de recrutare am avut în vedere atât absolvenții facultăților de limbi străine, cât și cei ai facultăților cu profil tehnic sau economic. Departamentul este în prezent funcțional, iar aprecierile pozitive ale clienților nu au întârziat să apară” declară Saulo Spaolanse, Președinte Schneider Electric România.

Pentru a fi cât mai aproape de clienți, noii angajați vor comunica în limba maternă a fiecărui client și vor oferi informații cu privire la produsele, soluțiile și serviciile APC by Schneider Electric, precum și despre termenele de livrare și specificațiile tehnice ale produselor.

apc
Leonid Mukhamedov, Presedinte pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa, Divizia IT

“O componentă importantă din strategia de dezvoltare Schneider Electric este reprezentată de nivelul ridicat de satisfacție al clienților. În acest sens, efectuam periodic cercetări pentru a măsura gradul lor de satisfacție, iar angajații își îmbunătățesc constant abilitățile prin traininguri dedicate. Angajarea celor mai buni oameni în acest departament ne permite să oferim clienților noștri informațiile de care au nevoie, în timp util și fără să întâmpine bariere lingvistice”, adaugă Leonid Mukhamedov, Președinte pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, Divizia IT.

În prezent Centrul regional de relații cu clienții numără 44 de angajați. Procesul de angajare a avut loc în perioada octombrie 2010 – mai 2011 și a fost urmat de cursuri complete despre produsele APC by Schneider Electric, precum și de sesiuni practice pentru dezvoltarea competențelor necesare gestionării unei relații eficiente cu clienții companiei.

Sediul Centrului de Relații cu Clienții se află în clădirea Euro Tower din București, clădire în care sunt localizate și birourile Schneider Electric România.

 Despre Schneider Electric

Companie specializată la nivel global în managementul energiei, cu operațiuni în peste 100 de țări, Schneider Electric oferă soluții integrate pentru diverse segmente de piață, deținând poziții de lider în domeniul energiei și al infrastructurii, al proceselor industriale, automatizărilor în construcții și al centrelor de date sau rețelelor. Schneider Electric are, de asemenea, o prezență extinsă și în domeniul aplicațiilor pentru segmentul rezidențial. Cei peste 110 000 de angajați ai companiei lucrează pentru a face energia sigură, de încredere și eficientă, realizând venituri din vânzari în valoare de peste 19.6 miliarde de euro în 2010, prin activitatea lor constantă de a ajuta indivizii și organizațiile «să profite la maxim de resursele energetice».

www.schneider-electric.ro

Share