Schrack Technik Romania trece de pragul de 6 milioane de euro CA în 2011

Schrack Technik România, sucursala firmei austriece Schrack Technik GMBH, anunță o creștere a cifrei de afaceri de aproape 20%, depășind astfel pragul de 6 milioane de Euro în 2011.

Care au fost factorii care au determinat această creștere?

Considerăm că fiecare client reprezintă un partener cu care desfășurăm relații reciproc avantajoase. Indiferent de mărimea afacerii lor, toți clienții sunt tratați în mod egal, cu aceeași atenție deosebită: pe cei mici îi ajutăm să devină mari, iar pe cei mari îi ajutăm să se dezvolte. Am pregătit 2011 încă din 2010 sub deviza cât mai aproape de client, fiecare acțiune fiind foarte bine calculată. În primul rând am angajat un director de marketing care să ne ofere noi metode de atragere și fidelizare a clienților atât în mediul offline cât și în cel online. Am lărgit gama de produse comercializată cu peste 30%, am deschis un nou depozit la Timișoara și am crescut personalul cu peste 20%, incluzând ingineri de vânzări și un product manager, ajungând la un total de 30 de angajați – declară Iulian Smarandache, Directorul General al companiei Schrack Technik România.

schrack

Într-un mediu atât de specific, dacă nu ești performant, nu ai cum să câștigi!

Printre clienții noștri se numără electricieni, tablotieri, arhitecți, proiectanți, integratori de sistem, specialiști IT, companii din industrie, investitori, constructori, distribuitori, profesioniști și semi-profesioniști din domeniul electric. Într-un mediu atât de specific, dacă nu ești performant nu ai cum să câștigi! Am făcut un studiu de piață, am analizat comportamentul de cumpărare, am lansat 2 cataloage specializate – cel de cabluri și cel de iluminat, am avut promoții de vânzări dar și de brand. Fără îndoială însă, cel mai important impact l-a avut relansarea siteului companiei www.schrack.ro și a modulului de comenzi online: http://comenzi.schrack.ro/ – declară Dan Coldea Directorul de Marketing al Schrack Technik Romania.

Mai multe detalii pe www.schrack.ro sau ne puteți contacta pe adresa de e-mail: marketing@schrack.ro

Articolul integral il puteti gasi in editia tiparita a revistei Electricianul nr. 1/2012.

Pentru abonament la revista Electricianul accesati: http://www.artecno.ro/abonamente/abon.html

Share