Legrand achiziționează Universal Electric Corporation din SUA și se extinde pe piața infrastructurilor digitale

Comunicat de presă, București, 15 martie 2019                       

Legrand își continuă strategia de achiziții care completează oferta existentă și anunță preluarea Universal Electric Corporation, lider în soluţii de distribuție a energiei prin bare capsulate pentru centre de date, din SUA.

Legrand reprezintă deja o prezență notabilă pe piața centrelor de date din SUA, având poziții de top pe piața cabinetelor Voice-Data-Image (Electrorack, AFCO Systems), a cablării structurate (Ortronics), PDU3 (Raritan, Server Technology), KVM4 (Raritan), precum și a soluțiilor preconectorizate (Lastar/Quiktron).
Soluțiile companiei Universal Electric Corporation, comercializate cu precădere sub brandul Starline, reprezintă un etalon pentru piața de profil și au fost recunoscute de-a lungul timpului pentru calitatea lor, pentru ușurința instalării și a utilizării.
Această achiziție reprezintă și extinderea prezenței companiei Legrand pe piața globală a infrastructurilor digitale, care se află pe un trend ascendent, datorită creșterii constante a cererii de date la nivel global și, totodată, o piață în care Grupul deține deja poziții de lider în mai multe țări. Aflată în apropierea Pittsburgh (statul Pennsylvania), Universal Electric Corporation are peste 450 de angajați și vânzări anuale de peste 175 milioane $.

DESPRE LEGRAND
Legrand este specialistul global în infrastructuri electrice și digitale. Soluțiile sale complete pentru clădiri rezidențiale, comerciale, de birouri, învățământ, data center, spitale și alte centre de sănătate, hoteluri și construcții industrial îl fac un etalon în domeniu pentru utilizatorii din întreaga lume.
Inovația, care include lansarea constantă de produse cu valoare adaugată, precum și achizițiile, sunt cei mai importanți factori cărora li se datorează creșterea companiei.
Legrand își distribuie produsele în peste 180 țări din lumea întreagă, are reprezentanțe în mai bine de 90 țări și peste 37.000 angajați. Compania de origine franceză realizează două treimi din cifra sa de afaceri datorită unor produse care sunt pe locul I sau II, în materie de vânzări, în țări de pe tot Globul.
În 2018, la nivel mondial, Legrand a raportat vânzări de aproximativ 6 miliarde de euro, cu o creștere de aproape 5% față de 2017.

Legrand în România și Republica Moldova
În România și Republica Moldova, Legrand este prezent de peste 20 de ani și comercializează, prin intermediul distribuitorilor săi, cele mai variate și inovatoare produse din domeniul electric, sub umbrela a 15 mărci de top dintre care cele mai reprezentative sunt:
• Bticino – componente electrice de joasă tensiune, design modern, sistemul de casă inteligentă MyHome;
• Zucchini – transformatoare uscate cu izolație din rășini, sisteme de distribuție în bare capsulate;
• Cablofil – paturi din plasă de sârmă pentru cabluri, dispozitivul de protecție împotriva incendiilor Ez Path;
• Sarlam – corupuri de iluminat pentru căi de acces și spații diverse.
Bazându-se pe un program în care sunt implicați toți angajații și partenerii cheie, strategia Legrand pentru o creștere sustenabilă include lansarea constantă de produse și servicii de înaltă tehnologie, adaptate la nevoile și cerințele pieței – inclusiv produsele Eliot cu o valoare sporită în utilizare.

Eliot este un program lansat în 2015 de Legrand pentru accelerarea utilizării tehnologiei IoT în oferta sa. Rezultat al unei strategii de inovare a grupului, Eliot își propune să dezvolte soluții conectate și interoperabile care să livreze beneficii durabile utilizatorilor individuali precum și profesioniștilor.

 

 

 

www.legrand.ro;
www.legrand.com
www.legrand.com/en/group/eliot-legrands-connectedobjects-program

Share