CEBIT Hannover se închide din 2019

Hanovra, Germania. Deutsche Messe a anunțat, miercuri, la Hanovra, că își raționalizează portofoliul de evenimente: va integra subiectele legate de industrie ale CEBIT în HANNOVER MESSE, dezvoltând, de asemenea, subiecte CEBIT suplimentare în evenimente specializate pentru factorii de decizie din industriile verticale. Realinierea se datorează rezervărilor reduse pentru CEBIT 2019. Evoluțiile tehnologice din economia digitală au redus cererea pentru târgurile orizontale cum ar fi CEBIT în ultimii ani. Impactul inovativ al digitalizării este deosebit de evident în industriile de aplicații industriale. Astfel, mulți dintre expozanții tradiționali ai CEBIT au apelat la evenimente care vizează aceste industrii pentru a genera noi afaceri. „În ultimii ani, multe discuții în cadrul industriei germane au implicat suprapunerea tematică între HANNOVER MESSE și CEBIT. Acum este momentul să integrăm subiecte din CEBIT care sunt relevante pentru producție, energie și logistică în HANNOVER MESSE”, a spus Dr. Jochen Köckler, CEO al Deutsche Messe AG. „În prezent, analizăm piața digitală pentru a determina ce teme  CEBIT rămân în continuare actuale și pe baza cărora  să dezvoltăm noi evenimente”.

Deutsche Messe va anula CEBIT 2019 din cauza scăderii numărului de vizitatori și a unei reduceri continue a rezervărilor spațiale. Ultimul concept CEBIT a constat într-o expoziție, o conferință și un festival.

La data de 27 noiembrie, Oliver Frese, membru al consiliului de administrație al Deutsche Messe, responsabil cu CEBIT, a cerut comisiei executive a consiliului de supraveghere al Deutsche Messe să-i elibereze funcțiile de la 31 decembrie 2018. Comitetul a acceptat cererea sa. „Frese a servit Deutsche Messe de mulți ani, cea mai recentă funcție  fiind aceea de membru al comitetului de conducere responsabil pentru CEBIT”, a spus Bernd Althusmann, ministru economic al Saxoniei Inferioare și președinte al Consiliului de supraveghere. „În special prin noul concept CEBIT, Frese a demonstrat curaj, spirit de inovare și spirit de pionierat. Reducerea în continuare a cererii pentru CEBIT este cu atât mai regretabilă, dar, în același timp, arată că ideea CEBIT a afectat întreaga economie. În prezent digitizarea și inteligența artificială, sunt văzute ca teme de interes general – ceea ce reprezintă, de asemenea, un succes pentru CEBIT „.

Deutsche Messe nu se așteaptă la efecte directe ale raționalizării, după ce a ajustat deja rolul CEBIT și contribuția economică la portofoliul evenimentelor din ultimii ani. „Mulțumită multor altor evenimente puternice și creșterii puternice a afacerilor noastre internaționale, Deutsche Messe rămâne într-o poziție sigură și solidă ca o companie”, a spus Köckler. Deutsche Messe va continua să utilizeze marca CEBIT la evenimentele din străinătate.

 

Share