Noul director general are obiectivul de a dezvolta compania si de a dubla cifra de afaceri Renania la peste 40 mil. EUR, in trei ani

Bucuresti, 5 aprilie 2012

Orlando Szasz: “Noul director general are obiectivul de a dezvolta compania si de a dubla cifra de afaceri Renania la peste 40 mil. EUR, in trei ani”

Renania, cel mai important furnizor de echipamente si sisteme complete pentru securitate si sanatate in munca din Romania, va investi 700.000 EUR pana in 2015 in programe de training si formare, ca parte din procesul de redefinire a modelului de business. Compania a initiat in 2011 o serie de schimbari interne pentru redefinirea standardelor de calitate a serviciilor. La inceputul anului curent, Renania a marcat si schimbarea modelului de management, de la cel antreprenorial catre unul profesionist, numind-o pe Florentina Taudor, un top manager de corporatie, in functia de Director General.

Florentina Taudor si Orlando Szasz

„Dupa 16 ani de prezenta pe piata, actionarii considera ca Renania a ajuns la un nivel de maturitate care impune o regandire a modului de lucru si trecerea la o noua etapa de dezvoltare. Este timpul sa deschidem compania unei viziuni noi de management si unui model nou de a face afaceri, care sa asigure perspective de evolutie durabila si noi oportunitati clientilor, angajatilor si actionarilor. Vom dezvolta mai mult cultura de organizatie pentru a deveni intr-un orizont de timp cat mai scurt un reper al serviciilor de calitate, atat in domeniu, cat si in Romania”, a declarat Orlando Szasz, actionar si Presedinte al Consiliului Director.  „Ca obiectiv financiar, noul director general are mandatul de a transpune schimbarile organizationale intr-o crestere sustinuta, care sa conduca la dublarea cifrei de afaceri pana in 2015”, a adaugat Szasz.

In 2011, Renania a inregistrat vanzari in valoare de 22,2 mil. EUR, cu 21% mai mari fata de anul anterior. Tinta de dezvoltare stabilita pentru perioada urmatoare corespunde unui ritm mediu de crestere anuala de 26%.

„Renania va continua procesul de transformare demarat anul trecut, de dezvoltare si formare a echipelor de vanzari si de suport, precum si de asumare, la nivelul tuturor departamentelor,  a culturii serviciilor superioare oferite clientilor. Acest proces se extinde si asupra partenerilor distribuitori, pentru a putea asigura clientilor produse, sisteme si servicii la nivelul noilor exigente Renania. In termeni operationali, 2012 marcheaza si regandirea prezentei noastre in teritoriu. Compania isi va optimiza activitatea in zonele cu potential ridicat pentru a fi cat mai aproape de clienti si de nevoile lor”, a declarat Florentina Taudor, Director General Renania.

In 2012 piata specifica ar putea cunoaste o intensificare a competitiei, pe fondul interesului firmelor de profil din exteriorul tarii de a fi prezente direct sau indirect pe piata romaneasca. De asemenea, este de asteptat ca declinul companiilor mici si nespecializate sa continue, dublat de nevoia clientilor de a-si concentra achizitiile la un numar limitat de furnizori, care sa fie in masura sa le ofere servicii fiabile si produse de calitate. In lipsa unor perspective pozitive de revenire economica, clientii vor manifesta in continuare prudenta in extinderea bugetelor de achizitii, fapt ce va conduce piata la o valoare similara anului precedent, de circa 80-90 mil. EUR.

Despre Renania

Renania este liderul pietei autohtone de echipamente si sisteme de securitate si sanatate in munca, cu operatiuni de import, distributie si export. Compania, activa de 16 ani in industria de profil, este furnizor de solutii integrate si complete de tip «one stop shop». Acestea acopera evaluarea necesitatilor de protectie si a riscurilor,  furnizarea de echipamente, programe de eficientizare a costurilor. Portofoliul Renania include peste 1000 de articole apartinand unui numar de peste 60 de marci internationale si proprii (Vertiqual, Defender, Offshore). Renania are, in prezent, 91 de angajati si peste 4000 de clienti activi.

Share