Honeywell Outcome Based Service la Muzeul Ny Carlsberg Glyptotek-Copenhaga

Muzeul Ny Carlsberg Glyptotek

Renumitul Muzeu de Artă din Copenhaga crește gradul de confort cu Honeywell Outcome Based Service

Muzeul Ny Carlsberg Glypotek din Copenhaga a implementat una dintre cele mai inovatoarea soluții din portofoliul Honeywell Building Technologies – Outcome Based Service. Acest serviciu permite extragerea parametrilor analitici ai clădirii și elaborarea unui plan care optimizează consumul de energie și de spațiu, confortul vizitatorilor și al angajaților și, într-un final, costurile operaționale ale clădirii. În cazul muzeului din capitala daneză, Outcome Based Service ajută la crearea unui climat optim pentru prezervarea operelor de artă și oferirea unei experiențe superioare vizitatorilor.
Outcome Based Service face parte din portofoliul Honeywell Connected Services, noua generații de soluții IoT care aducbeneficii unice proprietarilor sau utilizatorilor de clădiri, fie ele birouri, stadioane, aeroporturi, spitale, unități de producție. Mai multe detalii, în studiul de caz.

Studiu de caz
Muzeul Ny Carlsberg Glyptotek din Copenhaga găzduiește peste 10.000 de opere de artă, care sunt împărțite în mai multe categorii: piese din epoca antică, sculptură daneză și franceză, picturi din secolul al XIX-lea, incluzând operele unor artiști precum Auguste Rodin, Toulouse-Lautrec, Manet, Monet, Renoir, Cezanne și Gauguin. Deschis pentru public pentru prima dată în 1897, muzeul Ny Carlsberg Glyptotek a adăugat două noi aripi în 1906 și 1996, conectate printr-o Gradină de Iarnă în formă de dom. Muzeul este un magnet cultural, în care se desfașoară, în mod regulat, lecturi de poezie, concerte, conferințe și dezbateri, în auditoriu și sălile și galeriile din jurul acestuia.

Rezumatul proiectului implementat de Honeywell
Având clădirile centrale construite de-a lungul unei perioade de 100 de ani începând cu secolul 19, muzeul Ny Carlsberg Glyptotek a dorit să beneficieze de tehnologia avansată și de informațiile disponibile pentru a îmbunatăți eficiența energetică și a ameliora experiența vizitatorilor și a personalului.
Crearea mediului potrivit a fost esențială în asigurarea performanței muzeului și conservarea valorilor aflate în interiorul acestuia. Honeywell a implementat Outcome Based Service, parte a portofoliului Connected Services, împreună cu platforma Enterprise Building Integrator (EBI) pentru a îmbunătăți calitatea de ansamblu a sistemelor de mediu și pentru a facilita trecerea de la programul de mentenanță planificată către un mod mai eficient și mai rentabil de mentenanță predictivă.

Obiectivele clientului
• Să îmbunătățească sistemul de management al clădirii per ansamblu și să reducă perioadele de nefuncționare;
• Să perfecționeze gradul de comfort pentru vizitatori și personal;
• Să asigure controlul ambientului din interiorul galeriilor și sălilor în ceea ce privește controlul precis al temperaturii și controlul umidității;
• Să creeze capacitatea suplimentară de lucru pentru a putea implementa și alte îmbunătățiri ale sistemului;
• Să optimizeze investițiile operaționale;
• Să creeze o modalitate durabilă de raportare în timp real, care să asigure acțiunea promptă la evenimente, alarme și la necesarele actualizări de sistem.

Soluția Honeywell
• Am instalat produsul Enterprise Buildings Integrator (EBI), interfața care integrează managementul și controlul sistemelor de încălzire, ventilare și aer condiționat (HVAC) ale muzeului și sistemele mecanice într-o platformă comună, pentru a avea acces la informațiile de management al consumului energetic și pentru a implementa cu ușurință strategii de control îmbunătățite.
• Am implementat Outcome Based Service (OBS), care este o suită de servicii software inteligente, ce utilizează monitorizarea automată de clădiri 24/7 și

generează statistici în timp real pentru a asigura operarea sistemelor în condiții optime. OBS eficientizează, de asemenea, capacitatea de a identifica defecțiuni în sistemele muzeului Ny Carlsberg Glyptotek, ceea ce duce la accelerarea timpului de răspuns, ajută în prioritizarea activităților de mentenanță, reduce costurile de funcționare și crește economia de energie și longevitatea echipamentelor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

• Am folosit informația obținută pentru a dezvolta Indicatori de Performanță tangibili care conduc spre nevoile clientului, precum confortul în spațiu și climatul optim în galerii și Săli ale muzeului.
• Am trecut la un program de mentenanță flexibil, concentrat pe păstrarea performanței sistemului, spre deosebire de asigurarea numai a unui număr de vizite planificate pentru verificarea unui anumit echipament.

Rezultatele
• Informațiile obținute în timp real despre instalații cresc performanța operațională, oferind eficiență optimă și maximizează fiabilitatea sistemului de management al clădirii.
• Statisticile OBS au relevat multiple oportunități de îmbunătățire imediată, inclusiv schimbări în ciclurile de control și operațiunile manuale și au identificat valve defecte și pompe care necesitau să fie schimbate înainte de a impacta climatul din muzeu și pe vizitatorii acestuia.
• Prin optimizarea strategiei de control și a centralei din locație, s-a crescut performanța confortului din muzeul Ny Carlsberg Glyptotek de la 55% înainte de instalare la 98%.
• Luarea deciziilor pe baza informațiilor obținute astfel și mutarea către strategia de mentenanță predictivă a eliberat aproximativ 20% din capacitatea de lucru a echipelor de mentenanță, capacitate folosită acum pentru alte cerințe tehnice ale muzeu. Aceasta face ca echipa să devină mai productivă decât înainte și generează valoare adăugată mai mare cu aceeași investiție.

 Honeywell Building Technologies Romania
Str. George Constantinescu nr. 3, Clădirea Upground, intrarea A, et. 4
RO-014459 București Tel. +40 (0)31 224 36 10 • Fax +40 (0)21 204 81 65

http://www.honeywell.com/worldwide/en-ro

Share