Bosch premiază liceele câștigătoare ale campaniei ’’Atelierele Creative Dremel’’

În perioada 1 noiembrie 2010 – 31 mai 2011, Dremel a desfășurat programul ’’Atelierele Creative Dremel’’, proiect organizat în 32 de școli și licee din București și Brașov, al cărui scop a fost promovarea bricolajului în rândul elevilor. Pe 11 iunie, reprezentanții Dremel au premiat cele 2 școli câștigătoare: Colegiul UCECOM „Spiru Haret” din București și Colegiul Tehnic Simion Mehedinți-Codlea din Brașov. Astfel, cele două licee au primit câte un set de scule electrice marca Dremel. Bosch anunță faptul că proiectul ’’Atelierele Creative Dremel’’ va reîncepe din această toamnă, campania dorindu-se a deveni un program educațional complex, dezvoltat la nivel național, care se adresează școlilor profesionale, liceelor și facultăților cu profil tehnic.

,,Ne-am bucurat foarte mult să vedem succesul înregistrat de campania noastră și deschiderea arătată de școli, profesori și elevi. Prin intermediul atelierelor creative practice, dorim să familiarizăm elevii cu uneltele multifuncționale Dremel, să le stimulăm astfel creativitatea și imaginația, dar și să le stârnim interesul pentru bricolaj. Ne propunem ca din toamnă să extindem campania la nivel național” au declarat reprezentanții Bosch.

Cele două școli câștigătoare, Colegiul UCECOM „Spiru Haret” din București și Colegiul Tehnic Simion Mehedinți-Codlea din Brașov, au primit câte un set Dremel, conținând un pistol de lipit Dremel 920, o unealtă Dremel Versatip, o unealtă multifuncțională Dremel 8200 și un Dremel Engraver.

Programul a fost organizat în colaborare cu firma Delta Business Consulting SRL. Școlile interesate să intre în programul care va fi demarat din această toamnă, pot suna la Delta Business Consulting, telefon 0723671307.

Mai multe despre ’’Atelierele Creative Dremel’’
Proiectul Dremel a avut două etape. În prima parte, numită ’’Train the Trainers’’ (‘’Instruiește instructorii’’’), a avut loc instruirea a câte doi profesori din fiecare școală din program. În cadrul acestui eveniment, profesorii au avut ocazia să realizeze mai multe teme practice, de la pirogravura unui suport de pahare sau gravură pe sticlă, în lumânare, la personalizarea diverselor obiecte, folosind tehnica embosării.

A doua etapă a programului ’’Atelierele Creative Dremel’’ a presupus demararea unui concurs între școli. Astfel, cu ajutorul uneltelor Dremel, oferite de firma Bosch, și sub îndrumarea profesorilor care au participat la prima etapă a proiectului, elevii din centrele de învățământ participante au realizat câteva teme propuse de firma Bosch, dând frâu liber imaginației și creativității. Școlile cu cele mai frumoase lucrări, au fost premiate.

Despre Dremel

Dremel este unul din brand-urile companiei Bosch, fiind dedicat utilizatorilor pasionați de proiecte DIY, precum restaurarea automobilelor, prelucrarea lemnului, realizarea modelelor și alte hobby-uri creative.

Prima unealtă multifuncțională rotativă Dremel a fost inventată cu peste 75 de ani în urmă și de atunci, Dremel a devenit pe plan internațional, un brand renumit, asigurând produse pentru o mare varietate de utilizatori. Unealta multifuncțională rotativă Dremel a devenit cea mai vândută unealtă multifuncțională din lume, reprezentând angajamentul companiei pentru inovație și calitate.

Produsele principale din gama Dremel sunt uneltele multifuncționale rotative, care lucrează la viteze înalte, fiind versatile și putând fi folosite cu peste 150 de accesorii sau atașamente Dremel.

Produsele Dremel ușurează munca în cadrul proiectelor detaliate și extrem de complexe, fie ele proiecte creative sau funcționale, atât pentru utilizatorii profesioniști, cât și pentru utilizatorii pasionați de proiectele DIY.

Prentru mai multe informații, puteți accesa paginile de internet: www.dremel.ro sau www.bosch.com.ro

Divizia de scule electrice Bosch

Divizia de Scule Electrice a Grupului Bosch este lider mondial pe piața sculelor electrice și a accesoriilor aferente. În 2009, divizia a generat vânzări de peste 3 miliarde de euro, din care 90% în afara Germaniei. Cu mărci precum Bosch, Skil și Dremel, divizia se caracterizează prin concentrare pe clienți și progres tehnologic. Principalii factori de succes sunt puterea și ritmul inovațiilor. În fiecare an, Divizia de Scule Electrice lansează peste 100 de produse noi pe piață. În 2009, 37% din vânzări au fost generate de produse aflate pe piață de mai puțin de doi ani. Toate cele cinci segmente de business ale Diviziei de Scule Electrice – scule electrice portabile, scule staționare, accesorii, aparate de măsură și scule electrice de grădină – au avut o performanță peste cea a pieței.

Grupul Bosch este principalul furnizor global de tehnologie și servicii. În 2010, aproximativ 283.500 de asociați au generat vânzări de 47,3 miliarde de euro în domeniul tehnologiei automobile și industriale, bunuri de consum și tehnologia construcțiilor. Grupul Bosch include Robert Bosch GmbH și cele peste 300 de filiale și companii regionale din peste 60 de țări. Dacă sunt incluși și partenerii de vânzări și servicii, Grupul Bosch este reprezentat în aproape 150 de țări. Această rețea globală de dezvoltare, producție și vânzări reprezintă fundamentul creșterii viitoare. Bosch a alocat în jur de patru miliarde de euro pentru cercetare și dezvoltare în 2010 și a depus cereri pentru peste 3.800 de brevete în întreaga lume. Prin toate produsele și serviciile sale, Bosch îmbunătățește calitatea vieții, furnizând soluții care sunt atât inovatoare, cât și benefice.

Mai multe informații sunt disponibile la adresele www.bosch.com, www.bosch-press.com și www.125.bosch.com.

Share