Messe Frankfurt își sărbătorește a 780-a aniversare prin revenirea la afaceri

La 11 iulie 1240, împăratul Frederic al II-lea i-a acordat drepturi comerciale orașului Frankfurt pe Main, data care marchează nașterea Messe Frankfurt. Acum, 780 ani mai târziu, compania poate privi înapoi la o istorie plină de succes, marcată de transformarea târgulului medieval din Frankfurt într-un jucător global pe această piață- cu a înregistrat multe succese și a depățit diverse crize.

Peter Feldmann, primarul Frankfurt pe Main și președinte al Consiliului de Supraveghere al Messe Frankfurt, a afirmat la aniversarea Messe Frankfurt: „Târgurile comerciale au determinat dezvoltarea orașului nostru. Nicăieri în altă parte târgurile comerciale nu fac parte din istoria orașului așa cum se întâmplă la Frankfurt. Actul împăratului Frederic II de acordare de drepturi comerciale,  marchează originea istorică a unei povești de succes care a început la Primăria din Frankfurt (Römer) în urmă cu 780 de ani și continuă până astăzi. De la aceste începuturi și până în prezent,  Messe Frankfurt a evoluat de-a lungul secolelor în cea mai mare companie organizatoare de târguri comerciale din lume. Cu toate acestea, chiar și după 780 ani de succes, rămâne fidel tradiției comerțului și Deschiderii către piața internațională, tendințe ferm înrădăcinate în orașul său natal Frankfurt.”

De îndată ce Messe Frankfurt își va sărbători aniversarea a 780 de ani de existență, el se va reîntoarce direct la afaceri: după un blocaj de mai multe luni, Messe Frankfurt organizează din nou târguri comerciale. Primul târg organizat după acest blocaj, este  Intertextile Shenzhen Apparel Fabrics ce va începe la 15 iulie 2020 în China. Târgul comercial face parte dintr-o rețea de aproximativ 50 de evenimente internaționale  din domeniul textilelor din portofoliul Messe Frankfurt, care a inclus  și Săptămâna modei din iunie de la Frankfurt. Târgurile comerciale își reiau și activitatea în Germania – respectând o protecție strictă și un concept de igienă extinsă Evenimente mai mici sunt deja în curs de derulare la Frankfurt pe terenurile complexului expozițional  și târgurile comerciale se vor alătura în curând: Nordstil va deschide drumul spre  Hamburg în septembrie, urmat de Târgul de carte de la Frankfurt din octombrie. Datele noi ce le înlocuiesc pe cele vechi,  au fost planificate și în 2020 pentru multe dintre evenimentele amânate ale Grupului la nivel mondial. Wolfgang Marzin, președinte și director executiv al Messe Frankfurt a declarat: „Suntem încântați că evenimentele noastre vor fi din nou difuzate ca platforme de interacțiune personală. Reluarea operațiunilor și evenimentelor noastre la nivel mondial demonstrează  flexibilitatea Messe Frankfurt în a răspunde provocărilor. Suntem capabili să oferim clienților noștri din întreaga lume platforme de care au nevoie – la nivel regional, național, la nivel european și la nivel global – în timp ce satisfacem  noile reglementări și cerințe locale de astăzi. Ultimii 780 de ani au demonstrat din nou cât de importante sunt târgurile comerciale pentru promovarea redresării economice în vremuri de criză, iar clienții noștri ne-au lămurit că întâlnirile față în față și dialogul sunt de neînlocuit. ”

O privire asupra istoriei arată că târgurile comerciale, ca oglinzi ale economiei, se Confruntă în mod repetat cu crize. Chiar și în 1635, de exemplu, Târgul de primăvară de la Frankfurt a trebuit să fie anulat din cauza Războiului de treizeci de ani și unui focar de ciumă bubonică din Frankfurt. Deja, măsurile luate pentru a ajuta la împiedicarea răspândirii bolii au inclus închideri la frontiere, certificate de sănătate, sisteme de pașapoarte, intrare în carantină și verificarea ieșirii din carantină. Rolul central al târgurilor în domeniul dezvoltării economice a fost clar chiar și atunci. Imediat după ce Primul Război Mondial s-a încheiat, au început planurile pentru Târgul internațional de import din octombrie 1919 și Târgul de primăvară din 1920. 95 la sută din spațiile expoziționale erau distruse în timpul celui de-al doilea război mondial și imediata lor reconstrucție a trimis un semnal clar despre importanța Frankfurtului ca și centru de târguri. Operațiunile de târguri s-au reluat odată cu târgul de la Frankfurt Octombrie 1948, bazându-se în parte pe construcții ușoare provizorii, corturi și spații în aer liber.

Târgul de toamnă de la Frankfurt în 1949. Copyright: Messe Frankfurt GmbH

72 de ani mai târziu, pandemia de coronavirusului a fost o provocare majoră pentru industria evenimentelor la începutul anului 2020. Marzin: „Peisajul târgurilor se va schimba ca urmare a crizei coronavirusului și a subiectelor precum digitalizarea, siguranța și securitatea ce vor avea un rol esențial. Cel mai important factor de succes al industriei târgurilor rămâne cel al întâlnirilor oamenilor- care au fost posibile grație platformei oferită de Messe Frankfurt încă de acum 780 de ani. Pentru că cererea pentru întâlniri cu face-to-face este chiar mai mare astăzi decât a fost înainte. ”

Informații generale despre Messe Frankfurt

Messe Frankfurt este cel mai mare organizator de târguri, congrese și evenimente din lume cu propriul său complex expozițional. Cu aproximativ 2.600 de angajați în 29 de locații, compania generează vânzări anuale de aproximativ 736 milioane EUR. Avem legături strânse cu sectoarele noastre industriale și servim interesele clienților noștri în mod eficient în cadrul târgurilor și evenimentelor noastre.

 Locații și domenii de afaceri Servicii. Unul dintre elementele-cheie ale grupurilor de afaceri ale grupului este rețea de vânzări globală extinsă în întreaga lume. Gama noastră completă de servicii – atât la fața locului, cât și online – se asigură că clienții din întreaga lume se bucură constant de înaltă calitate și flexibilitate la planificarea, organizarea și desfășurarea evenimentelor lor. O gamă largă de servicii

include închirierea terenurilor de expoziție, construcția și comercializarea târgurilor, personalul și produsele alimentare

Servicii. Cu sediul central în Frankfurt pe Main, compania este deținută de Orașul Frankfurt (60 la sută) și landul statul Hesse (40 la sută).

Pentru mai multe informații, vizitați site-ul nostru web la adresa: www.messefrankfurt.com

Comunicat de presă 10 iulie 2020 press@messefrankfurt.com  

 

Share