Light + Building 2022 lansează motorul de căutare specializat Contactor

Totul se învârte în jurul biților și octeților. Sectorul iluminatului a folosit ultimul anotimp ca stimulator al ideilor și s-a concentrat exclusiv pe sfera digitală, cu o utilizare intensivă a capacităților sale speciale ca o interfață. În același timp, sfera digitală poate fi de succes ca bază fizică.

Pe 13 ianuarie a.c., Messe Frankfurt a expediat firmelor de profil, invitația de a participa la Light + Building 2022 , expoziția dedicată iluminatului și serviciilor  pentru clădiri. Acest fapt marchează practic începutul noului sezon. „Ultimele luni ne-au ajutat foarte mult să ne dezvoltăm în continuare identitatea digitală ”, spune Iris Jeglitza-Moshage, Vicepreședinte al Messe Frankfurt, „și acest lucru este asociat cu concluzia clară că formatele digitale nu pot înlocui niciodată târgurile fizice. Ce totuși pot face, este să pregătească, să însoțească și să completeze în mod eficient formatul clasic.” Astfel, chiar la începutul sezonului expozițional 2022 , Light + Building lansează Contactor’. În această secțiune a site-ului web, expozanții internaționali pot face prezentări 365 de zile pe an și sunt incluse aici nu numai  produse clasice, dar și soluții de sistem, având un acces direct la persoane relevante de contact. Mecanismul Contactor’este rotunjit de o serie de caracteristici dinamice. În podcast-uri, interviuri video și forumuri digitale, provocările sunt tematizate și soluțiile discutate. Aceasta include o privire către tendințele din viitor, precum și opțiuni de recrutare și instruire de tineri.

Noul vizual cheie pentru Light + Building 2022 este o invitație pentru sector, de a se diversifica în noi direcții  inovatoare.

Sursa: Messe Frankfurt Exhibition GmbH

  • Următoare ediție a Light + Building se va desfășura ca eveniment fizic la Centrul de expoziții și târguri din Frankfurt în perioada 13-18 martie 2022. Light + Building va fi îmbogățit cu un număr de  extensii digitale. „Cu un format conceput pentru a rula 365 de zile un an, cel mai important târg comercial din lume pentru acest sector reunește o  lume digitală și una fizică ”, spune dr. Jürgen Waldorf, director general al diviziei de iluminat a asociației comerciale ZVEI. Confirmând acest lucru, Klaus Jung, director general al diviziei de instalații electrice din asociația comercială ZVEI, notează: „Odată cu extinderea digitală a Light + Building, va fi posibil să dezvoltați  cunoștințele, experiența și conectivitate. Mai mult, transmiterea în flux a activităților desfășurate în standurile expoziționale individuale va duce la o exponențială creștere a eficienței sectorului. ” În acest sens, Ingolf Jakobi, Director general al Asociației Generale a Electricității Germane și Tehnologia informației (ZVEH), adaugă: „Formatele suplimentare digitale sunt bune pentru sector și sunt deosebit de potrivite pentru participanți care, din orice motiv, nu pot participa personal. Cu toate acestea, prezența fizică la un târg este indispensabilă și face parte din ADN-ul comerțului „.

Avangardă

Light + Building 2022 va fi un eveniment de avangardă, după cum se reflectă într-o nouă reclamă făcută de târg, adresată publicului său internațional de vizitatori comerciali: Breaking New Ground. „Cererea solicită întregul sectorul să-și unească forțele și să se ramifice în direcții noi ”, declară entuziast directorul Light + Building, dl. Johannes Möller. „Și susținem acest lucru cu o întreagă gamă de instrumente noi ”, adaugă Möller. Aceasta include și Contactor’cel mai important motor internațional de căutare pentru iluminat și tehnologia serviciilor pentru clădiri integrat site-ului web Light + Building, care completează târgul fizic din Frankfurt 365 de zile pe an.

Special

Ca și în trecut, Light + Building este un eveniment special datorită acestuia caracter interdisciplinar. Pe baza provocărilor comune, specialiștii în electronică intră în contact cu arhitecții și inginerii electrici și cu proiecanții și utilizatorii. Rezultatul automat este „gândirea în rețea”, adică îmbinarea diferitelor experiențe, cunoștințe și abilități în abordarea unor subiecte importante. „Light + Building”, subliniază Johannes Möller, „înseamnă nu mai puțin decât planificarea succesului – pe tot parcursul întregul sector. ”

Dinamic

Experiența Light + Building este extinsă de o varietate de noi informații și formate de pe site, care are ceva pentru toată lumea și orice situație, de exemplu, podcasturile  prin care iinformația vă ajunge la urechi și funcție de conținut, ajunge la urechea internă paralel cu o altă activitate. Video interviurile oferă  un conținut vizual intens și ne permit „să citim” personalități. Discuțiile în grupuri ajută la formarea opiniilor și garantează o bogăție de perspective. Rareori târgul a fost atât de plin de caracteristici digitale. Cu toate acestea, întotdeauna poveștile, provocările, oportunitățile și – mai presus de toate – oameni sunt cei care dau viață acestor formate. „Odată cu lansarea lor cu succes, au apărut deja formate web dinamice să devină o parte componentă a formulei pentru sectorul expozițiilor în 2020 ”, spune Iris Jeglitza-Moshage, subliniind expansiunea digitală a Messe Frankfurt. Strategic, „formatele digitale completează astfel formatele clasice permițându-le să devină influente și mai puternice în viitor ”, adaugă vicepreședintele Messe Frankfurt

+++ Light + Building va avea loc la Frankfurt pe Main în perioada 13-18 martie 2022. +++ Comunicate de presă și imagini: www.light-building.com/press http://ish.messefrankfurt.com/press Rețele sociale: www.light-building.com/facebook www.light-building.com/twitter www.light-building.com/youtube www.light-building.com/linkedin www.instagram.com/building.technologies.messeffm

Informații generale despre Messe Frankfurt : Messe Frankfurt este cel mai mare organizator de târguri, congrese și evenimente din lume cu propriul centru expozițional. Grupul Messe Frankfurt are aproximativ 2.500 de angajați, în 30 filiale. Compania a generat vânzări anuale de aproximativ 250 de milioane de euro în 2020*. Chiar în perioadele dificile cauzate de pandemia de coronavirus, suntem conectați în rețeaua la nivel global cu industria din sectoarele noastre de activitate. Avem legături strânse cu sectoarele industriale acoperite și deservim interesele comerciale ale clienților noștri eficient în cadrul târgurilor și evenimentelor, locațiilor și prin  serviciile oferite. Unul din USP-urile cheie ale grupului este rețeaua globală de vânzări strâns legată, care se extinde pe tot cuprinsul lume. Gama noastră cuprinzătoare de servicii – atât la fața locului, cât și online – asigură pe clienții din întreaga lume că se bucură de o înaltă calitate și flexibilitate constantă atunci când planifică, organizează și desfășoară evenimentele lor. Ne extindem expertiza digitală cu noi modele de afaceri. Gama largă de servicii includ închirierea de terenuri expoziționale, construcția și comercializarea târgurilor, personal și servicii de alimentație publică. Cu sediul în Frankfurt pe Main, compania este deținută de orașul Frankfurt (60 la sută) și statul Hesse (40 la sută). Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați site-ul nostru web la: www.messefrankfurt.com

* cifre preliminare 2020

Comunicat de presă Messe Frankfurt,  ianuarie 2021

 

Share