Eric Rondolat-CEO Signify vorbește de cererea puternică de sisteme UV-C, dar nu dă cifre pentru vânzări

Eric Rondolat, CEO Signify, descrie piața tehnologiei convenționale a produselor germicide drept „o țintă în mișcare”. Între timp, reducerea costurilor stimulează profitul corporațției în al doilea trimestru pe fondul scăderii totale a vânzărilor. Întrebat despre dimensiunea potențială a pieței pentru produsele UV-C, Rondolat a declarat: „Noi creștem pe acest segment de piață, așa cum am declarat.” (Credit foto: Signify.)
Rondolat a raportat „o cerere puternică”  pentru produsele UV-C ale Signify, deși este prea devreme pentru a evalua vânzările totale care în al doilea trimestru al lui 2020 au scăzut cu 22,5%, pe fondul pandemiei. Reducerea costurilor a permis însă obținerea de profit. Rondolat a menționat intrarea Signify pe piața UV-C în luna aprilie a acestui an, când compania a început să dezvolte capacitățile de producție pentru sisteme de dezinfectare cu UV-C ce folosesc lămpi cu mercur. Vânzările de produse convenționale (non-LED) au scăzut cu 25,2% în comparație în trimestrul al doilea care se încheie pe 30 iunie, dar creșterea la produsele UV-C și la produsele de iluminat horticole convenționale au atenuat scăderea.
„Divizia de profil a arătat o performanță solidă parțial ca urmare a cererii puternice de iluminat UV-C și de iluminat horticol”, a declarat Rondolat într-o convorbire cu analiștii care discută rezultatele trimestrului doi din 2020. „Considerăm că declinul vânzărilor este mai mic decât declinul total al pieței, ceea ce duce la creșterea continuă a cotei de piață.”
Pe baze necomparabile, vânzările grupului în segmentul iluminatului convențional au scăzut cu 26,5% până la 211 milioane EUR (247,38 mil. USD). Signify a cumpărat Cooper Lighting Solutions din SUA și China Klite Lighting Holdings Co., Ltd. din China începând cu al doilea trimestru al anului 2019, astfel încât vânzările celor două entități nu sunt incluse. Venitul pentru afacerile convenționale au scăzut cu 11% la 45M € (52,76 mil. USD).
Rondolat le-a spus analiștilor că eforturile UV-C ale Signify „vor continua într-un ritm foarte intens până la sfârșitul anului”. Signify folosește lămpi cu mercur, vechi de 35 de ani și dezvoltă corpuri de iluminat, camere, roboți și alte produse ce furnizează radiații UV-C. De exemplu, corpurile montate pe tavan pot direcționa  radiațiile UV-C în sus, dezinfectând aerul care circulă în școli și birouri. Retailerii și supermarketurile  ce vând haine pot pune articole de îmbrăcăminte și cărucioare în tunelurile și camerele UV-C, iar roboții mobili pot emite radiație  UV-C în ambele părți ale culoarelor în timp ce magazinele sunt închise.
UV-C este periculos pentru piele și ochi și, prin urmare, nu poate fi utilizat direct atunci când oamenii nu sunt prezenți. Boston University a stabilit că o sursă de lumină UV-C Signify ar dezactiva aproape întotdeauna coronavirusul care provoacă COVID-19 dacă este dozat la nivelul potrivit.
Rondolat a conturat o piață largă pentru produsele UV-C, inclusiv în școli, magazine, birouri, fabrici, depozite și multe altele dar s-a abținut să evalueze venitul potențial al acestei piețe pentru Signify.
„Dezvoltăm aplicațiile în acest moment”, a spus el când un analist i-a cerut detalii. „Creștem pe  piață în timp ce vorbim, fiindcă piața evoluează zilnic. Este o țintă mișcătoare în acest moment.”
Majoritatea oamenilor ar fi de acord că „ținta în mișcare” descrie, de asemenea, economia generală pe măsură ce pandemia continuă. Signify a redus costurile în ultimul trimestru cu 43 M € (50,42 mil. USD) ceea ce a dus la creșterea veniturilor nete cu 61,5%, adică cu  81 M € (94,97 mil. Dolari), chiar dacă vânzările au scăzut cu 22,5% în comparație cu perioada similară anterioară. . Pe baze necomparabile, incluzând și Cooper și Klite, vânzările au scăzut doar cu 0,6%, până la 1,47 miliarde EUR (1,72 miliarde USD).
Economiile au provenit în mare parte dintr-o inițiativă de trei luni în care personalul s-a oferit voluntar pentru a reduce cu 20% atât activitatea cât și salariile. O parte din economii au provenit și din sprijinul guvernamental în unele țări, inclusiv SUA, Canada, Franța, Germania și Singapore.
Reducerea costurilor prin reducerea voluntară a salariilor angajaților s-a încheiat, astfel încât Signify nu va putea să reproducă efectul și în trimestrul al treilea.
„Nu ne dorim  această inițiativă repetată în trimestrul al treilea”, a spus Rondolat. „Am vrut să facem acest lucru doar în al doilea trimestru.”
Rondolat a menționat, de asemenea, că piața produselor LED a fost caracterizată printr-o presiune mai mică asupra prețurilor decât în ​​timp normal, ceea ce a contribuit la susținerea marjelor de profit. El a anticipat că situația „va continua pentru un timp”, deși se așteaptă ca presiunile competitive să se întoarcă în cele din urmă.
La fel ca multe companii pe fondul crizei de sănătate, Signify a retras orientările financiare specifice la începutul acestui an și nu a emis încă o prognoză nouă.
Rondolat a spus unui analist că se așteaptă la o „îmbunătățire secvențială atât în ​​trimestrul al treilea, cât și în al patrulea trimestru”, dar a avertizat că „situația este extrem de volatilă și rămâne un nivel de incertitudine”.
Cea mai mare companie de iluminat din lume a raportat, de asemenea, că fluxul de cashflow  a crescut la 158M € (185,26 mil. USD), în creștere față de 121M € (141,87M dolari) înregistrat cu un an mai devreme.
În cadrul celorlalte evoluții din trimestrul doi, Signify a raportat că integrarea firmei Cooper este înainte de program și că Signify se așteaptă să devină neutră din punct de vedere al carbonului până la sfârșitul acestui an.
www.signify.com

Share