Bosch: Calitate = funcționalitate + durabilitate + design

’’Marile branduri își țin promisiunile. Acesta este motivul pentru care au atât de mult succes.’’ De peste 125 de ani, grupul Bosch respectă această filozofie. Din nou, în 2013, prin electrocasnicele sale, Bosch dorește să ofere clienților maximum de performanță și fiabilitate. Un bun prilej de a demonstra acest obiectiv a fost cea de-a doua ediție a Târgului internațional LivingKitchen de la Köln, care s-a desfășurat la începutul lunii ianuarie. Subliniind filozofia Bosch, Harald Friedrich, CEO al companiei Bosch Electrocasnice, a declarat: “Vrem să demonstrăm încă o dată că succesul Bosch nu este unul întâmplător. Acesta rezultă din adevărata calitate, durabilitate și substanță, precum și din tehnologiile, recunoscute pe plan internațional, încorporate în produsele noastre.”

Harald Friedrich, CEO al companiei Bosch Electrocasnice

Promisiunea calității Bosch: ’’Tehnică pentru o viață’’

În cadrul târgului de la Köln, un mare specialist bucătar a arătat, printr-o demonstrație de gătit, cât de important este controlul exact al temperaturii atunci când vrei să gătești în siguranță și sănătos. Pe lângă cuptoarele Bosch, în lumina reflectoarelor s-au aflat și mașinile de spălat vase cu tehnologia inovatoare Zeolith® și tehnologia de protecție a sticlei, cu ajutorul căreia se pot spăla, cu eficiență maximă și, mai ales, cu grijă, cele mai pretențioase pahare.

Bosch@LivingKitchen2013 01

Electrocasnicele Bosch sunt dezvoltate și produse pentru a fi durabile, estetice și practice.  Bosch și-a creat propria formulă de bază: “calitate = funcționalitate + durabilitate + design”. Pe partea de design, acest standard este exprimat în forme clare, prin materiale de înaltă calitate, finisaje de excepție și o paletă atemporală de culori.

Bosch@LivingKitchen2013

Valori care durează

Din responsabilitate față de generațiile viitoare și cu o imagine a creșterii dramatice a consumului de energie, electrocasnicele Bosch sunt din ce în ce mai economice. Bosch pune un mare accent pe electrocasnicele eficiente, lucru reflectat și de varietatea mare de aparate frigorifice SmartCool încadrate în clasa de eficiență energetică A+++.

Dar, de asemenea, și mașinile de spălat vase, mașinile de spălat rufe, uscătoarele de rufe, cuptoarele  sau hotele sunt dotate cu motoare inteligente, Led-uri și materiale izolante inovatoare sau optimizate. Toate acestea permit un consum extrem de redus de energie. Împreună cu fiabilitatea maximă și durabilitatea, rezultatul este sustenabilitatea în sensul său cel mai larg.

Designul Bosch: performanța întâlnește esteticul

Cele 53 de categorii de electrocasnice Bosch sunt concepute cu  același design. Anumite elemente, mânere, display-uri, dar și principii de bază definesc toate electrocasnicele Bosch. Cu o filozofie globală a designului, Bosch a reușit să obțină o percepție precisă a brandului său și a designului produselor sale. Dar, bineînțeles, designul nu trebuie doar să fie recunoscut, ci și să atragă.

Chiar și electrocasnicele, când vine vorba de design, primesc atenția cuvenită: cele aproape 370 de premii internaționale de design primite în ultimii cinci ani, arată că Bosch stabilește noi standarde internaționale și în domeniul designului.

Compania nu face compromisuri atunci când vine vorba de materialele folosite în producție, precizia și atenția acordată detaliilor. În timpul târgului, Bosch a făcut din nou o declarație de design modern pentru bucătărie folosind sticlă și culoare – prin colecția sa ColorGlass. “Vizitatorii standului Bosch au putut să se convingă de calitatea Bosch regăsită până în cel mai mic detaliu”, au declarat reprezentanții Bosch.

Culorile generează emoții: în subconștientul nostru primim semnale de la culori. Acestea nu pot fi descrise ca fiind doar calde sau reci, ci pot transmite și stări de spirit sau diferențe de calitate. Bineînțeles că schimbările de stil și trendul de culori joacă un rol foarte important în paleta de culori aleasă. Pe lângă clasicul inox, Bosch a folosit pentru electrocasnicele sale culorile negru, alb și chiar și culori calde, neutre, precum cele din gama ColorGlass Quartz.  Inspirația pentru colecția ColorGlass Quartz a fost însăși natura. Compoziția atemporală de culoare se integrează armonios în ambianța locuințelor moderne. Această gamă include cuptor multifuncțional cu autocurățare pirolitică, plită pe gaz, cuptor compact cu funcție de microunde, sertar termic, hotă și combină frigorifică.

În 2011, Grupul Bosch a aniversat 125 de ani – și de peste 75 de ani, numele Bosch a fost un punct de referință în domeniul electrocasnicelor pentru dezvoltare, calitate tehnică și fiabilitate. Fondatorul companiei, Robert Bosch, care ar fi împlinit 150 de ani în 2011, a fost devotat principiului de bază care se aplică și astăzi, de a produce: „Tehnică pentru o viață”. Această tradiție a fost și rămâne un angajament și o motivație pentru companie până în zilele noastre. Ca lider pe piața de electrocasnice  din Europa, Bosch produce aparate frigorifice, mașini de spălat rufe și uscătoare, mașini de spălat vase, mașini de gătit și produse de larg consum, pentru gospodăriile din întreaga lume. Timp de generații, aceste produse au făcut viața de zi cu zi a oamenilor mai ușoară și au îmbunătățit calitatea acesteia. Stăruință pentru calitate și perfecțiune este reflectată nu numai în funcționalitatea dovedită a produselor și tehnologia avansată, dar și în designul acestora, care a fost în mod repetat premiat. Încă de la început, respectul față de oameni și natură a fost unul din principiile călăuzitoare ale companiei, ce se reflectă prin produse și procese durabile și eficiente energetic.

Pentru mai multe informații, accesați site-ul www.bosch-home.ro.

Share